Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2021

Η συμμετοχή του σχολείου μας στον διαγωνισμό "Τα δικαιώματά μας γίνονται τραγούδι"


Η περσινή συμμετοχή του σχολείου μας στον διαγωνισμό "Τα δικαιώματά μας γίνονται τραγούδι" που διοργανώθηκε από το Δίκτυο για τα Δικαιώματα του παιδιού.

Το ποίημα με το οποίο συμμετείχε το Δημοτικό Σχολείο Βελβεντού στον διαγωνισμό, με τίτλο "Έχω ένα δικαίωμα"

ΕΧΩ ΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ

Έχω ένα δικαίωμα, μόρφωση για μένα,
του σχολειού τα όνειρα να ΄ναι ανθισμένα.

Έχω ένα δικαίωμα, χρόνο για παιχνίδι,
Είν΄ αλήθεια η χαρά, του παιδιού στολίδι.

ΡΕΦΡΕΝ
Τι κι αν είμαι παιδί μικρό,
δικαιώματα έχω κι εγώ,
μη μου κόψεις τον ανθό της ζωής
δώσε το χέρι στην ελπίδα της γης.

Έχω ένα δικαίωμα, φαγητό να έχω,
με την οικογένεια στο τραπέζι τρέχω.

Έχω ένα δικαίωμα, που το λεν υγεία,
φίλος στην αρρώστια μου, μέσα στα ιατρεία.

ΡΕΦΡΕΝ
Τι κι αν είμαι παιδί…

ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ-ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ-ΤΑΞΗ Γ΄-
Δημοτικό Σχολείο Βελβεντού Κοζάνης

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Η επιστολή που πήραμε από το Δίκτυο για τα Δικαιώματα του Παιδιού 

 Αγαπητά παιδιά

Θέλουμε να σας ευχαριστήσουμε θερμά, για ακόμη μια φορά, για τη συμμετοχή σας στον διαγωνισμό στιχουργικής του Δικτύου για τα Δικαιώματα του Παιδιού με τίτλο: “Αν σας τα τραγουδήσουμε | Τα δικαιώματά μας γίνονται τραγούδι”. Χωρίς εσάς, δεν θα μπορούσαμε να φέρουμε εις πέρας το έργο μας, συνεπώς οι στίχοι σας είναι πολύτιμοι και αναγκαίοι για την προάσπιση των δικαιωμάτων των παιδιών 


Η φωνή σας στέλνει ένα ηχηρό μήνυμα σε μικρούς και μεγάλους, που ενδεχομένως να μη γνωρίζουν για τα δικαιώματα των παιδιών και τους δίνει το έναυσμα να μάθουν γι’ αυτά και να τα προωθήσουν με τη σειρά τους. 


Μέσα από τη συνεργασία πολλών συντελεστών, οι στίχοι που επιλέχθηκαν έγιναν τραγούδι και είναι πια καιρός να γιορτάσουμε όλοι μαζί τη δημιουργικότητα όλων των παιδιών που μοιράστηκαν τους στίχους τους με εμάςΈτσι, μέσα από τη συμβολή αγαπημένων καλλιτεχνών που μελοποίησαν και ερμηνεύουν τις δημιουργίες σας, καταφέραμε να τονίσουμε τη σημασία της τέχνης ως μέσο προαγωγής των δικαιωμάτων, καθώς μέσα από αυτή μεταφέρονται μηνύματα πέρα από λόγια και συμβάσεις. Μπορείτε να διαβάσετε εδώ όλους τους στίχους που μας έστειλαν παιδιά από διαφορετικά σημεία της χώρας και όχι μόνο! https://ddp.gr/symmetoches-diagonismoy/  


Η εκστρατεία μας οδεύει πλέον στο τελικό της στάδιο, που δεν είναι άλλο από την έκδοση του βιβλίου/cd και του συλλεκτικού βινυλίου. Με μεγάλη χαρά προσκαλούμε εσάς και τις οικογένειές σας στην  εκδήλωση που θα πραγματοποιήσουμε την Κυριακή 21 Νοεμβρίου με σκοπό να γιορτάσουμε μαζί τα δικαιώματα των παιδιών (καθώς η 20/11 αποτελεί την Παγκόσμια Ημέρα Δικαιωμάτων του Παιδιού), να παρουσιάσουμε τα υπέροχα τραγούδια, τα καταπληκτικά εξώφυλλα του βινυλίου αλλά και όλο το έργο που πραγματοποιήθηκε στη διάρκεια της εκστρατείας. Επίσης, καλλιτεχνικά μονόωρα εργαστήρια για παιδιά θα πραγματοποιηθούν από τους εικαστικούς δημιουργούς που επιμελήθηκαν τα εξώφυλλα του συλλεκτικού βινυλίου 


Τόπος της εκδήλωσης θα είναι ο ισόγειος χώρος ενός νεοκλασικού κτιρίου στην οδό Βασιλίσσης Σοφίας 61 (απέναντι από Χίλτον), τον οποίο μας παραχωρεί ευγενικά το αρχιτεκτονικό γραφείο KN Group). Μπορείτε να μιλήσετε με την συντονίστρια της γιορτής, Κούλα Πανάγου  (τηλεπικ. 6987584809, mailk.panagou@ddp.gr), ενημερώνοντας την για το αν παρευρεθείτε στη γιορτή, καθώς και να ρωτήσετε ότι άλλο θέλετε! 


Ευχαριστούμε πολύ και ελπίζουμε να σας έχουμε μαζί μας και στη γιορτή! 


Με ιδιαίτερη εκτίμηση, 


Δίκτυο για τα Δικαιώματα του Παιδιού 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου