Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2014

Εργασία:"Μια φορά κι έναν καιρό, στο παλιό Αναγνωστικό"

Ο τίτλος της φετινής εργασίας μας είναι 
"Μια φορά κι έναν καιρό,στο παλιό Αναγνωστικό".

Οι βασικοί στόχοι του προγράμματος αυτού είναι να γνωρίσουν οι μαθητές μας τους μεγάλους Έλληνες συγγραφείς και ποιητές, καθώς και να ανακαλύψουν την αξία της ελληνικής γλώσσας. Και αυτά όχι μέσα από το μάθημα της Γλώσσας,αλλά μέσα από την φιλαναγνωσία, τη μουσική, τη ζωγραφική,το θέατρο, τον Καραγκιόζη, τις περιβαλλοντικές δράσεις, τη συγκέντρωση παλιού σχολικού υλικού, τη δημιουργία βιβλιοθήκης.


ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ- ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ:
(ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ- ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΑΜΕ )
-Ανάγνωση κειμένων κι απαγγελίες ποιημάτων από τα παλιά αναγνωστικά.
-Γνωριμία με μεγάλους  Έλληνες συγγραφείς και ποιητές.
-Σύνδεση με περιβαλλοντικές  δράσεις.
-Σύνδεση με διάφορες μορφές τέχνης Θέατρο, Θέατρο Σκιών, Μουσική, Ζωγραφική, Εικαστικά)
-Δημιουργία έκθεσης με σχολικά αντικείμενα και υλικό από τα παλιά.
-Δημιουργία κι οργάνωση σχολικής βιβλιοθήκης στο σχολείο μας.

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΠΟΥ ΘΕΣΑΜΕ:
-Καλλιέργεια Φιλαναγνωσίας.
-Επαφή με το ύφος και τον τρόπο σκέψης μεγάλων συγγραφέων και ποιητών.
-Γνωριμία με την αξία και τη σπουδαιότητα της ελληνικής γλώσσας.
-Καλλιέργεια κριτικής σκέψης.
-Καλλιέργεια περιβαλλοντικής ευαισθησίας και συνείδησης.
-Θετική στάση απέναντι στα καλλιτεχνικά μαθήματα.
-Συνεργασία και ομαδικότητα.
-Υιοθέτηση θετικών στάσεων μέσα από τις αξίες που θα ανακαλύψουν στα έργα.

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ-ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ
-Ομαδοσυνεργατική  μέθοδος.
Οι μαθητές θα δουλέψουν ομαδικά και μέσα από τους ρόλους που θα αναλάβουν θα αναζητήσουν πληροφορίες, θα τις  διερευνήσουν, θα τις αξιολογήσουν και θα ανακαλύψουν τη γνώση.

ΦΟΡΕΙΣ  ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ:
-Βιβλιοθήκη, Βιβλιοπωλεία, ΚΠΕ, ΚΑΠΗ, ΔΙΑΔΥΜΑ, Λύκειο Βελβεντού, Γυμνάσιο Βελβεντού, Σύλλογος Γονέων.

ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ
-Γλώσσα
-Φιλαναγνωσία
-Μελέτη
-Ιστορία
-Θρησκευτικά
-Θεατρική Αγωγή
-Μουσική
-Εικαστικά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου