Ένα κείμενο από το βιβλίο της ΣΤ΄τάξης του Δημοτικού.
Το υπογράφει η συγγραφική ομάδα που έγραψε το βιβλίο και στην άσκηση αυτή πρέπει να συμπληρώσουμε τις αντωνυμίες που λείπουν.
Διαβάστε προσεχτικά το κείμενο. Αυτό είναι το μήνυμα που στέλνουν στα νέα παιδιά. Έσπασα το πόδι μου και χαίρομαι γι’ αυτό. Γιατί χαίρομαι; Γιατί:
«ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΤΙΠΟΤΑ, ΒΛΕΠΩ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕ ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙ».
Μα δε βρήκατε κάποιο καλύτερο κείμενο για να συμπληρώσουμε τις αντωνυμίες; Κάνατε πολύ ώρα για να το σκεφτείτε; Μάλλον κάνατε τόση ώρα, όση ώρα κάνατε για να βάλετε στα βιβλία τις συνταγές μαγειρικής και τις χρήσεις καφετιέρας και να βγάλετε τους Έλληνες λογοτέχνες.
Μάλλον θέλετε τους νέους να μην κάνουν τίποτα, να βρίσκονται σε αφασία, να βλέπουν τα πρωινάδικα στην τηλεόραση και έτσι να περνούν πολύ καλά, αφού δεν τους ενοχλεί κανένας.
Δάσκαλοι, βάλτε ένα μεγάλο «Χ» στη σελίδα και αυτήν την ώρα κάντε ένα κείμενο του Ελύτη ή του Σολωμού.
Το υπογράφει η συγγραφική ομάδα που έγραψε το βιβλίο και στην άσκηση αυτή πρέπει να συμπληρώσουμε τις αντωνυμίες που λείπουν.
Διαβάστε προσεχτικά το κείμενο. Αυτό είναι το μήνυμα που στέλνουν στα νέα παιδιά. Έσπασα το πόδι μου και χαίρομαι γι’ αυτό. Γιατί χαίρομαι; Γιατί:
«ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΤΙΠΟΤΑ, ΒΛΕΠΩ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕ ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙ».
Μα δε βρήκατε κάποιο καλύτερο κείμενο για να συμπληρώσουμε τις αντωνυμίες; Κάνατε πολύ ώρα για να το σκεφτείτε; Μάλλον κάνατε τόση ώρα, όση ώρα κάνατε για να βάλετε στα βιβλία τις συνταγές μαγειρικής και τις χρήσεις καφετιέρας και να βγάλετε τους Έλληνες λογοτέχνες.
Μάλλον θέλετε τους νέους να μην κάνουν τίποτα, να βρίσκονται σε αφασία, να βλέπουν τα πρωινάδικα στην τηλεόραση και έτσι να περνούν πολύ καλά, αφού δεν τους ενοχλεί κανένας.
Δάσκαλοι, βάλτε ένα μεγάλο «Χ» στη σελίδα και αυτήν την ώρα κάντε ένα κείμενο του Ελύτη ή του Σολωμού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου