Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2014

Παλιά παιδικά τραγούδια και προσευχές στο σχολείο μας


Στα πλαίσια του προγράμματος που πραγματοποιείται στο σχολείο μας, με τίτλο «Μια φορά κι έναν καιρό, στο παλιό Αναγνωστικό» είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε στο σχολείο μας την κυρία Δήμητρα Βαλωμά. Η κυρία Δήμητρα, με τη μελωδική και ήρεμη φωνή της, μας τραγούδησε τραγούδια και μας είπε προσευχές που έλεγαν στο σχολείο και στο σπίτι, όταν αυτή ήταν μικρή. Μας μίλησε ακόμα για τη ζωή των μαθητριών στο σχολείο εκείνης της εποχής. Τα παιδιά την παρακολούθησαν με ενδιαφέρον και της έκαναν και σχετικές ερωτήσεις.

Ευχαριστούμε πολύ την κυρία Δήμητρα για την άμεση ανταπόκριση στην πρόσκλησή μας και για τα όσα ενδιαφέροντα μας είπε και μας τραγούδησε.
----------------------------------
Μια από τις προσευχές που μας είπε η κ. Δήμητρα, όπως τη θυμόταν από τα παιδικά της χρόνια.
Παναγίτσα εσύ  μητέρα,
αγάπησε  παρακαλώ
και μένα το μικρούλι
και στείλε το παιδάκι σου,
να παίξει εδώ κοντά μου
για να ΄χω πιο πολύ χαρά
που θα ΄ναι συντροφιά μου.

Ξέρω πως δε θ΄ακούγεται
ούτε θα ΄χει φωνούλα
μα ο Θεός δε φαίνεται
κι εγώ με την ψυχούλα
θα το κοιτώ κρυφά-κρυφά
μαζί μου θα το παίρνω
και στο σχολειό και στο φαϊ
μαζί μου θα τον παίρνω.

Ακόμα θα μας βοηθά
και στους φτωχούς να δίνω
και εις τους γέρους και γριές
που πέρασαν τα χρόνια,
θα δίνω όσο θα μπορώ
ξαλάφρωμα  συμπόνια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου