Εργασία: "Χτίζω
ένα γερό σώμα" συνέχεια.
Τα παιδιά γνωρίζουν το σώμα και τα βασικά μέρη του
και μάλιστα τα αποτυπώνουν στο χαρτί. Σε χαρτί του μέτρου σχεδιάζουμε το περίγραμμα του σώματος ενός παιδιού και
στη συνέχεια τα παιδιά γράφουν πάνω σε αυτό τα μέρη: κεφάλι, λαιμός, χέρια,
πόδια, δάχτυλα.
Στη συνέχεια είπαμε να παίξουμε: τα παιδιά κάθισαν σε
κύκλο κι έδειχναν όποιο μέρος του σώματος τους έλεγε η δασκάλα πότε αργά και
πότε γρήγορα. Μετά τραγουδήσαμε το τραγουδάκι (χαρωπά τα δυο μου χέρια τα
χτυπώ) φωνάζοντας δυνατά κάθε φορά το σημείο του σώματος που έλεγε το τραγούδι.
Στη συνέχεια με διάφορες κινήσεις
δείξαμε πώς το σώμα μπορεί και μιλάει. Δείξαμε συναισθήματα όπως τη χαρά, το
θυμό και σχηματίσαμε δέντρα, σκεπές, κάναμε παντομίμα κ ά.
Επίσης στα πλαίσια του μαθήματος των Εικαστικών,τα παιδιά έφτιαξαν τα δικά
τους πήλινα γλυπτά.
Ήρθαν σε επαφή με τον πηλό και μέσα από τη συζήτηση και
αναφορές σε αρχαιολογικά μουσεία, δημιούργησαν ανθρώπινες φιγούρες που
στέκονται. Με αυτόν τον τρόπο τα παιδιά αντιλαμβάνονται τον όγκο και την
τρισδιάστατη δημιουργία και όλα τα προβλήματα που προκύπτουν μιας και ο πηλός
έχει τελείως διαφορετική σύσταση – υφή
σε σχέση με την πλαστελίνη που γνωρίζουν.Τα γλυπτά
όταν στέγνωσαν τα χρωμάτισαν με νερομπογιές και τέμπερες .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου