Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

Τα παιδιά γράφουν και διαφημίζουν τον τόπο μας


Με αφορμή την ενότητα “Γνωρίζω διάφορους τόπους της πατρίδας μας” στο μάθημα της Μελέτης, οι μαθητές της Β1 Τάξης γράφουν και διαφημίζουν τον δικό τους τόπο, το Βελβεντό.

-Ο δικός μου τόπος είναι το Βελβεντό.Είναι χτισμένο στους πρόποδες των Πιερίων και στα πόδια του απλώνετασι η λίμνη Πολυφύτου.Έχει πανέμορφες αυλές και ένα Λαογραφικό Μουσείο. Έχει κήπους με λουλούδια και τα σπίτια είναι χαμηλά. Στο κέντρο είναι η πλατεία με πολλά μαγαζιά. Στο Βελβεντό έχω καλούς φίλους. Την άνοιξη ανθίζουν στα χωράφια οι ροδακινιές. Το Βελβεντό είναι πανέμορφο και πρέπει να το διατηρούμε πάντα καθαρό.

-Ο δικός μου τόπος είναι μια κωμόπολη στο Ν.Κοζάνης, το Βελβεντό. Όποιος έρχεται εδώ μένει ευχαριστημένος. Μπορείτε να επισκεφτείται το Λαογραφικό Μουσείο, την παλιά κεντρική εκκλησία, το Σκεπασμένο. Έξω από το Βελβεντό έχει πολλά χωράφια με ροδακινιές. Όλα είναι όμορφα. Κάνω μια ευχή: Να ζήσω για πάντα σ' αυτόν τον τόπο.


-Το Βελβεντό είναι μια κωμόπολη μοναδική. Το χειμώνα τα Πιέρια είναι χιονισμένα.Το Δημοτικό Σχολείο είναι κοντά στο σπίτι μου και είναι πολύ μεγάλο. Το Βελβεντό έχει και λίγα σκουπίδια και αυτό με στενοχωρεί πολύ. Το καλοκαίρι οι ροδακινιές είναι γεμάτες με λαχταριστά ροδάκινα. Εδώ έχω πολλούς φίλους και μου αρέσει πολύ ο τόπος μου.

 - Το Βελβεντό είναι μια πολύ όμορφη κωμόπολη. Είναι κοντά στα Πιέρια. Το χειμώνα τα βουνά είναι χιονισμένα και την άνοιξη καταπράσινα. Έχει ένα μεγάλο γήπεδο και μια όμορφη πλατεία. Οι κάτοικοι δουλεύουν πολύ. Το Βελβεντό το κρατάμε καθαρό. Λίγο πιο πάνω από το γήπεδο είναι το Μετόχι και το Σκεπασμένο, με τους καταρράχτες. Τον τόπο μου εύχομαι να τον κρατάμε καθαρό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου