Πέμπτη 25 Αυγούστου 2011

ΟΧΙ στον καλλικρατισμό


Το παρακάτω ποίημα μου το έδωσε μια κυρία 70 χρονών για να το βάλω στο blog.
«Έγραψα ένα ποίημα μου είπε. Δεν ξέρω πολλά γράμματα, αλλά το έγραψα με την καρδιά μου. Βάλτο να το διαβάσουν οι υπουργοί στην Αθήνα»
Μακάρι, αγαπητή μου κυρία η φωνή της καρδιάς σου να φτάσει στα αυτιά τους.

Όμορφο μου Βελβεντό, ξακουστό και ζηλευτό
με το Δήμο μας τον προοδευτικό.
Θέλουν να σε καλλικρατήσουν, να σου πάρουν τα δικαιώματα
και να σε υποβαθμίσουν.

Όλοι ενωμένοι, κάναμε την πορεία μας δίχως κομματισμό,
όλοι αγαπημένοι.
Το σύνθημά μας είναι ΟΧΙ στον καλλικρατισμό,
ΝΑΙ στην αυτονομία,
γι’ αυτό και παραδώσαμε τις κάλπες πάνω στη Νομαρχία.

Αγαπητοί μου Βελβεντινοί,
όλοι μικροί μεγάλοι, με τη νεολαία μας μπροστά,
μ’ ανθρώπους μορφωμένους και μ’ ανοιχτά μυαλά,
θα πάμε αν χρειαστεί και στα δικαστήρια τα Ευρωπαϊκά.

Εμείς θα το παλέψουμε, με νύχια και με δόντια,
να μείνει ο Δήμος μας αυτόνομος όπως πρώτα.
Περήφανε Βελβεντινέ, μη σκύβεις το κεφάλι,
Θα’ ρθει η ώρα κι η στιγμή ο Δήμος μας αυτόνομος να’ ναι πάλι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου