Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2010

"Συνάξεις Ιεροδιδασκάλων"-Το πρώτο βιβλίο του ιερέα και δασκάλου Ηλία Κοντού


-Πάρε παπα-Ηλία, του λέω 20 ευρώ για την εκκλησία.
-Όχι, μου λέει,όταν έρθεις εσύ στο Ροδίτη,να τα ρίξεις στο παγκάρι.
-Πότε να έρθω εγώ του λέω.Όλο λέω και απόφαση δεν το παίρνω.Πάρτα τώρα τα λεφτά και σου υπόσχομαι ότι θα 'ρθω.
-Όχι, μου λέει,δεν παίρνω εγώ λεφτά.Να ΄ρθεις στην εκκλησία.

Αυτός είναι ο πρόσφατος διάλογος που είχαμε,κατά την επίσκεψη του παπα-Ηλία στο σπίτι μου πριν λίγο καιρό.Και δε χρειάζεται να γράψω περισσότερα για τον άνθρωπο αυτό,αφού και ο ίδιος δεν αγαπάει τα μεγάλα λόγια.
Θέλω μόνο,μιας και μου δόθηκε η ευκαιρία, να τον ευχαριστήσω για τα χρόνια που περάσαμε μαζί στο ίδιο σχολείο.Γιατί ήταν για μένα ο δάσκαλός μου,(βλέπετε πολλά πράγματα δε μαθαίνονται στο πανεπιστήμιο).Αλλά και ο πνευματικός μου δάσκαλος,γιατί κοντά του έμαθα την Ορθοδοξία.Όλα αυτά όχι με λόγια,αλλά με το έργο του και τις πράξεις του.


Παπά Ηλία σ' ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου.Να είσαι πάντα γερός και δημιουργικός.
------------------------------------------
Λίγα κείμενα και φωτογραφίες από το βιβλίο "Συνάξεις Ιεροδιδασκάλων"



Αφιερώνεται στους αδελφούς και συλλειτουργούς Ιεροδιδασκάλους μου,που παλεύουμε μαζί να διαλύσουμε "τα σκότη" της σύγχρονης εποχής, γράφει στο εισαγωγικό του σημείωμα ο πάτερ Ηλίας Κοντός.
----------------------------------------------


"Παιδαγωγός δε σημαίνει μόνον αριθμητική"
Ένα κείμενο που αναφέρεται στον παπα-Ηλία,από την εφημερίδα "ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΗΜΕΡΙΩΤΩΝ"-1997
------------------------------------------------------------



Ιερός Ναός Κοιμήσεως Θεοτόκου Ροδίτη-Ιστορικό του ναού.
---------------------------------------------------



Εικόνες από τα εγκαίνια του σχολικού μουσείου.Ένα άλλο "έργο ψυχής" του παπα-Ηλία.
------------------------------------------------------------





Φωτογραφίες από πλήθος εκδηλώσεων της ενορίας του Ροδίτη Κοζάνης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου