Σάββατο, 31 Δεκεμβρίου 2011

Καλή χρονιά με τη μουσική μπάντα του Μ.Ο.Β.



"Καλή χρονιά,καλή χρονιά,
χαρούμενη χρυσή Πρωτοχρονιά"
Χρόνια πολλά με τη μουσική μπάντα του Μορφωτικού Ομίλου Βελβεντού στους δρόμους του Βελβεντού.

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΣΑΧΘΕΝΤΕΣ ΣΕ ΑΕΙ ΚΑΙ ΤΕΙ


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-ΛΥΚΕΙΟΥ ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ
«ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΟΥ ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ»

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΣΑΧΘΕΝΤΕΣ ΣΕ ΑΕΙ ΚΑΙ ΤΕΙ
ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 4 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2012

Τους εισαχθέντες στα ΑΕΙ και ΤΕΙ ακαδημαϊκού έτους 2011 - 2012 θα τιμήσουν σε ειδική εκδήλωση ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ & ΛΥΚΕΙΟΥ ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ και η ΜΚΟ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΟΥ ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ» .
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012, ώρα 7:30 μ.μ. στην αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου Βελβεντού.
Η παρουσία σας θα τιμήσει την εκδήλωσή μας.
ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
Με τιμή
Το Δ.Σ.
ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ & ΛΥΚΕΙΟΥ ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ
Το Δ.Σ. Της ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΟΥ ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ

Τρίτη, 27 Δεκεμβρίου 2011

Kαι οι μπαμπάδες έχουν ψυχή!


Μπαμπάς και κόρη τα λένε. Από τον John_becquet, flickr
Πηγή: Newagemama.com
Υποσχέθηκα στον ψηφιακό φίλο Τελευταίο να αναρτήσω κάτι ιδιαίτερο για τους μπαμπάδες της νέας εποχής, τους “αφανείς ήρωες” αυτού του ιστολογίου, που εξ ορισμού είναι επικεντρωμένο στις μαμάδες και τον κόσμο τους.
Συγκέντρωσα λοιπόν τα πιο πετυχημένα αποφθέγματα που βρήκα για τους πατεράδες και σας τα παρουσιάζω, διανθισμένα με το κατάλληλο φωτογραφικό υλικό. ΄Αλλα σοφά, άλλα εμπνευσμένα, άλλα με σαρκασμό και ειρωνεία, μέσα σε λίγες λέξεις κωδικοποιούν πλευρές της πατρότητας που μας κάνουν να χαμογελάμε, να θυμώνουμε, να συγκινούμαστε, να κατανοούμε και φυσικά να αγαπάμε!

1. Ο πατέρας μου συνήθιζε να παίζει με τον αδελφό μου και μένα στον κήπο. Η μάνα μας έβγαινε έξω και φώναζε: “θα χαλάσετε το γκαζόν!”. Κι εκείνος της απαντούσε: “Δεν μεγαλώνουμε γκαζόν, αγόρια μεγαλώνουμε!” – Harmon Killebrew
2. Υπάρχουν τρία στάδια στη ζωή ενός άνδρα: Πρώτο στάδιο: να πιστεύει στον Αη-Βασίλη. Δεύτερο στάδιο: να μην πιστεύει στον Αη-Βασίλη. Τρίτο στάδιο: να είναι ο ίδιος Αη-Βασίλης. – Ανώνυμος
3. Το πιο σημαντικό έργο που ένας πατέρας μπορεί να κάνει για τα παιδιά του είναι ν΄ αγαπάει τη μάνα τους – Theodore M. Hesburgh
4. Oταν έλθει η εποχή που ένας άντρας αντιλαμβάνεται πως μάλλον ο πατέρας του είχε δίκιο για χιλιάδες πράγματα, συνήθως έχει ο ίδιος ένα γιο που τον θεωρεί λάθος! – Charles Wadsworth
5. Υποτίθεται πως κάθε άντρας μπορεί να γίνει πατέρας. Χρειάζεται όμως κάτι παραπάνω για να γίνει ”μπαμπάς” – Ανώνυμος
6. Οταν ήμουν έφηβος 14 ετών, ο πατέρας μου ήταν τόσο αλαζόνας που δεν τον άντεχα λεπτό. Περιέργως, όταν έφτασα τα 21 ένιωσα μεγάλη έκπληξη από το πόσο πολλά κατάφερε να μάθει μέσα σε επτά μόλις χρόνια! – Μαρκ Τουαίν
7. Πραγματικά πλούσιος είναι ο άντρας που έχει παιδιά που τρέχουν να χωθούν στην αγκαλιά του, ακόμα κι όταν τα χέρια του είναι άδεια- Ανώνυμος
8. Δεν έχει τόση σημασία ποιος ήταν αληθινά ο πατέρας μου, αλλά ποιος θυμάμαι εγώ πώς ήταν – Anne Sexton
9. Eίναι όντως αξιέπαινο να πάει ένας πατέρας τον γιο του για ψάρεμα. Υπάρχει όμως ένα ιδιαίτερο μέρος στον παράδεισο για τον πατέρα που θα πάει την κόρη του για ψώνια – John Sinor
10. Οι καλοί μπαμπάδες δίνουν στα παιδιά τους ρίζες και φτερά. Ρίζες για να νιώθουν πού είναι το σπίτι τους και φτερά για να πετάξουν μακριά ελεύθερα – Jonas Salk
11. Mπαμπάδες, αγαπήστε κι αποδεχτείτε τα μέλη της οικογένειάς σας γι΄ αυτό που πραγματικά είναι, ακόμα κι αν η προσωπικότητά τους είναι πολύ διαφορετική από τη δική σας. Τα κουνέλια δεν πετούν, οι αετοί δεν κολυμπούν, οι γάτες δεν έχουν φτερά. Σταματήστε τώρα τις συγκρίσεις. Υπάρχει άφθονος χώρος για όλους στο δάσος! – Chuck Swindoll
12. Τα στάδια στη ζωή ενός ανθρώπου: 4 ετών: Ο μπαμπάς μου μπορεί να κάνει τα πάντα! 7 ετών: Ο μπαμπάς ξέρει τόοοσα πολλά! 8 ετών: Ο μπαμπάς μου δεν ξέρει τελικά και τόσα πολλά. 12 ετών: Ο μπαμπάς μου δεν ξέρει τι του γίνεται. 14 ετών: Ο πατέρας μου? Ασε καλύτερα! 21 ετών: Ωχ πάλι αυτός μπροστά μου! 25 ετών: Κάτι ξέρει για το θέμα ο πατέρας μου αλλά όχι και πολλά πράγματα. 30 ετών: Θα πρέπει να μάθω τι ξέρει ο πατέρας μου για το θέμα. 35 ετών: Πριν αποφασίσουμε ας ζητήσουμε και τη γνώμη του μπαμπά. 50 ετών: Τι άραγε να πίστευε ο πατέρας γι΄ αυτό? 60 ετών: Τελικά ο πατέρας μου είχε τεράστια εμπειρία! 65+ετών: Α, ρε πατέρα! Μακάρι να ζούσες και να μιλούσαμε σήμερα οι δυο μας! – Ανώνυμος



Ποιος κακός τολμάει να ζυγώσει όταν σε προσέχει ένας τέτοιος μπαμπάς? Ποιος? Φωτό: JeanKerm, flickr

Περί των απολογισμών – ισολογισμών και τα του Δήμου Βελβεντού.


Στις 19 Δεκεμβρίου 2011 συνεδρίασε το Δημοτικό Συμβούλιο Σερβίων – Βελβεντού με αποκλειστικό θέμα την έγκριση των απολογισμών - ισολογισμών των καποδιστριακών Δήμων Βελβεντού, Σερβίων, Καμβουνίων και της Κοινότητας Λιβαδερού. Μια συνεδρίαση, στην οποία – μεταξύ άλλων και για μια ακόμα φορά - καταδείχτηκε η συνεχής και αγωνιώδης προσπάθεια, της πλειοψηφίας κυρίως του Δημοτικού Συμβουλίου για απαξίωση του έργου της Δημοτικής Αρχής Βελβεντού.
Ιδιαίτερη προσπάθεια – κατά τη γνωστή πλέον πρακτική της Δημοτικής Αρχής – καταβλήθηκε προκειμένου να διαμορφωθεί μια στρεβλή εικόνα για τον Δήμο Βελβεντού, να αναλωθεί το μεγαλύτερο μέρος της συνεδρίασης σε θέματα δευτερεύουσας σημασίας και να επικεντρωθεί το ενδιαφέρον κατά τρόπο ανισοβαρή και προκλητικό σε «ζητήματα» που αφορούν ομόφωνες αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου Βελβεντού.
Το πρώτο αφορούσε τη δωρεά για την κατασκευή κολυμβητηρίου και την ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Βελβεντού, μικρό μέρος αυτής να χρησιμοποιηθεί, στα μέσα του Δεκεμβρίου του 2010, προκειμένου να εξοφληθούν δαπάνες του Δήμου, με τη ρητή και σαφή υποχρέωση να επανατοποθετηθούν τα χρήματα αυτά στο ποσό της δωρεάς από τους πόρους που επρόκειτο να καταβάλει η πολιτεία (διάφοροι φόροι, ΣΑΤΑ κλπ) έως τα τέλη του χρόνου.
Σε αντίθεση με τα όσα διαλαλεί ο κ. Κωνσταντόπουλος περί 150.000€, από το συνολικό ποσό της δωρεάς εκταμιεύθηκαν με τους παραπάνω όρους 66.000€ που αφορούσαν τις μελέτες του έργου του κολυμβητηρίου, 25.000€ επιστράφηκαν στο λογαριασμό από τον Δήμο Βελβεντού πριν το τέλος του έτους ενώ τελικά το ποσό που χρησιμοποιήθηκε για πληρωμή δαπανών και κυρίως προμηθευτών ανερχόταν περίπου στις 53.000€. Την εκκρεμότητα αυτή γνώριζε από την πρώτη στιγμή ο κ. Κωνσταντόπουλος και οι συνεργάτες του, όπως επίσης και τον τρόπο τακτοποίησης: Τα έσοδα που αφορούν το Βελβεντό και εισρέουν στα ταμεία του Δήμου – με άγνωστους σε μας αποδέκτες - είναι υπερπολλαπλάσια. Ας εκταμιεύσει από κει το ποσό ο κ. Κωνσταντόπουλος κι ας σταματήσει επιτέλους να διακινεί ανούσια, αν όχι ανύπαρκτα, θέματα που αφορούν την διαχείριση του καποδιστριακού Δήμου Βελβεντού. Ας σταματήσει να κόπτεται δημόσια περί νομιμότητας και παρανομιών. Νομικούς συμβούλους έχει εξάλλου. Και επιτέλους ας αναλογιστεί περί νόμιμου και ηθικού. Ενόψει της «διοικητικής συνένωσης» κύριο μέλημα της Δημοτικής Αρχής Βελβεντού ήταν κυρίως η κάλυψη των προμηθευτών του Δήμου και η διασφάλιση συνέχισης λειτουργίας βασικών δομών στο Βελβεντό – και δικαίως απ’ ό,τι αποδεικνύεται εδώ και έναν χρόνο σε σχέση με την τακτική μη πληρωμής του νέου Δήμου.
Το δεύτερο θέμα ήταν ένα ακόμη δυσάρεστο επεισόδιο σε ένα σήριαλ που παίζεται από την αρχή της χρονιάς με πρωταγωνιστή τον κ. Κωνσταντόπουλο και τις συνεχόμενες δημόσιες δηλώσεις του περί «χρέους» του καποδιστριακού Δήμου Βελβεντού. Ένα «χρέος» που έχει πάρει σύμφωνα με τις κατά καιρούς δηλώσεις απίστευτες διαστάσεις και δίνονταν στη δημοσιότητα με απίστευτες διακυμάνσεις, δείγμα προφανώς της αγωνιώδους και απέλπιδας προσπάθειας του, να ψέξει τη διαχείριση της Δημοτικής Αρχής του Βελβεντού και να αποδομήσει – μάταια φυσικά - ένα από τα κυριότερα επιχειρήματα της κοινωνίας μας στον αγώνα που κάνει για την αυτοδιοικητική της ανεξαρτησία.
Στο παραπάνω Δημοτικό Συμβούλιο αλλά και στις μετέπειτα συνεντεύξεις του ο κ. Κωνσταντόπουλος, αναφέρονταν για χρέος του Δήμου Βελβεντού προς προμηθευτές, εργολάβους κλπ., της τάξεως των 900.000€, στο οποίο προστίθεται ένα ποσό από δάνειο ύψους 196.000€ και μιας αγωγής προς το Δήμο Βελβεντού ύψους 45.000€ χωρίς βέβαια να δίνει τις απαραίτητες διευκρινήσεις ή σκοπίμως να τις αποκρύπτει. Η αλήθεια είναι ότι: το ποσό των 900.000 αφορούσε ΜΟΝΟ εκτελεσθέντα έργα, ή τμήματα αυτών, τα οποία ήταν ενταγμένα σε χρηματοδοτικά Προγράμματα της πολιτείας (ΘΗΣΕΑΣ - ΕΤΕΡΠΣ κλπ.) ή του Τοπικού Πόρου Ανάπτυξης. Έργα που η πολιτεία δεν χρηματοδότησε – ως όφειλε – μέσα στο 2010. Όμως ήδη σημαντικό μέρος εκ των άνω οφειλών εισέρευσαν στα ταμεία του Δήμου εντός του 2011. Και για τα υπόλοιπα επίκειται άμεσα, η αποπληρωμή τους. Γιατί το αποκρύπτει; Το δάνειο των 196.000€ που πήρε ο Δήμος Βελβεντού και αφορά εργασίες στο κτίριο του κληροδοτήματος «Ζήνωνος Παπαναστασίου», αποπληρώνεται μεν κανονικά από τα τακτικά έσοδα του Δήμου, τα οικονομικά οφέλη όμως από τα έσοδα του κληροδοτήματος που πηγαίνουν σε υποτροφίες για μαθητές και φοιτητές του Βελβεντού είναι πολλαπλάσια. Γιατί το αποκρύπτει; ; Τέλος, η αγωγή προς το δήμο των 45.000 αφορά πρόγραμμα του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας (τότε) που ανατέθηκε νομίμως στο Δήμο Βελβεντού αλλά δεν εξοφλήθηκε ποτέ και ο Δήμος οφείλει να τα διεκδικήσει. Γιατί δεν μας λέει ο κ. Κωνσταντόπουλος ποιοι είναι οι προμηθευτές, οι υπάλληλοι, οι εργάτες ή άλλοι που έχουν λαμβάνειν πραγματικά από τα ταμεία του Δήμου;

Η Δημοτική Αρχή Βελβεντού προνόησε και να εντάξει και να υλοποιήσει σειρά αναπτυξιακών έργων – σημαντικών πράγματι για το Βελβεντό και τους οικισμούς των Πιερίων – αλλά και να εξοφλήσει προμηθευτές, επαγγελματίες και παράλληλα εργαζόμενους. Και όχι μόνο τους αιρετούς, όπως επανειλημμένα (ως αρνητική κριτική) τονίστηκε στη διάρκεια της συνεδρίασης. Και ευτυχώς που η Δημοτική Αρχή του Βελβεντού προνόησε και προμήθευσε με κάθε λογής υλικό όλα τα νομικά πρόσωπα, όλες τις υπηρεσίες του Δήμου αλλά και τα σχολεία έτσι ώστε να μη χρειαστούν υποστήριξη για το μεγαλύτερο μέρος της μέχρι σήμερα νέας διαχείρισης. Αλλά όλα αυτά σκοπίμως αποσιωπούνται από την δημοτική αρχή.
Όλα τα παραπάνω, κατά την ψήφιση του απολογισμού και των ισολογισμών του 2009 και 2010, ο κ. Κωνσταντόπουλος τα προσπέρασε! Και στάθηκε στην «παράνομη» απόφαση της ανάληψης μικρού τμήματος της δωρεάς. Τις παραμέτρους βέβαια της υπόθεσης τις γνωρίζει πάρα πολύ καλά (αφού έχει ξανασυζητηθεί μάλιστα και στο ίδιο το Δημοτικό Συμβούλιο) αλλά τις αποσιωπά. Ασκώντας στην ουσία έλεγχο σκοπιμότητας σε ομόφωνη απόφαση άλλης διαχειριστικής περιόδου, άλλου Δημοτικού Συμβουλίου, άλλης Δημοτικής Αρχής. Και το χειρότερο, εκδίδοντας δικαστικές αποφάσεις από του βήματος του Δημοτικού του Συμβουλίου κατηγορώντας για παρανομίες ένα άλλο –ολόκληρο- Δημοτικό Συμβούλιο, προσβάλλοντας ευθέως αυτοδιοικητικούς και υπαλλήλους που εργάστηκαν στο Δήμο αυτό.
Όταν μάλιστα ακόμη και από τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο επί των Οικονομικών τον κ. Μπάκανο, τονίστηκε κατά την συζήτηση του απολογισμού του πρώην Δήμου Σερβίων το εξής: «μακάρι όλοι και ο Δήμος Σερβίων να είχαν την σωστή οικονομική διαχείριση που είχε ο Δήμος Βελβεντού», ενώ παρόμοια δήλωση του ίδιου αντιδημάρχου είχε γίνει και σε παλιότερο Δημοτικό Συμβούλιο και αφορούσε τη Δημοτική Κοινωφελή Επιχείρηση Βελβεντού (ΔΗ.Κ.Ε.ΒΕ.).
Αλλά η ουσία είναι αλλού: ο κ. Κωνσταντόπουλος επέλεξε για άλλη μια φορά να αποπροσανατολίσει από τα πραγματικά προβλήματα και τις πραγματικά ελέγξιμες δημοτικές διαχειρίσεις και να στρέψει τη συζήτηση στον Καποδιστριακό Δήμο που στο ελάχιστο συμβάλλει στο πραγματικό χρέος του καλλικρατικού Δήμου. Τα κονδύλια που λείπουν και τις παράνομες αποφάσεις μπορείτε και πρέπει να τις αναζητήσετε εκτός Βελβεντού. Και επιτέλους, μακάρι με την ίδια «επιμονή» με την οποία ασχοληθήκατε με το Βελβεντό να είχατε ασχοληθεί με όλα όσα και στην προεκλογική περίοδο αλλά και μετά, ψιθυρίζονταν «ανεπίσημα» για τη διαχείριση του Δήμου Σερβίων ως και το 2010.
Είναι αυτονόητο ότι ούτε σε θέση είμαστε αλλά και ούτε έχουμε το δικαίωμα να κρίνουμε οποιαδήποτε πρώην Δημοτική Αρχή Δήμου που ενσωματώθηκε στο νέο αυτοδιοικητικό σχήμα. Ούτε δικαστές είμαστε ούτε εισαγγελείς. Όμως ελέγχουμε το Δημοτικό Συμβούλιο που απαξιώνει με τρόπο προκλητικό τον πρώην Δήμο Βελβεντού και ασχολείται ελάχιστα με τα οικονομικά βάρη που εισέφεραν άλλοι και που κατέταξαν τον καλλικρατικό Δήμο στους ελάχιστους υπερχρεωμένους σ ’όλη την Ελλάδα.
Και ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ δώδεκα μήνες τώρα, που η νέα Δημοτική Αρχή έχει κυριολεκτικά εγκαταλείψει το Βελβεντό δεν νομιμοποιείται μόνο να κρίνει. Αλλά και να αξιολογεί τα πεπραγμένα της. Τα οποία είναι μέχρι στιγμής σχεδόν μόνο οι βαρύγδουπες ανακοινώσεις για έργα στη Δημοτική Ενότητα (κατά τον Καλλικράτη) του Βελβεντού, τα οποία είχε μελετήσει, προετοιμάσει και προτείνει προς την Β/θμια Αυτοδιοίκηση και στη Διαχειριστική Αρχή της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας, η Δημοτική Αρχή του Βελβεντού. Και που είναι τα μόνα σχεδόν έργα, σ’ ολόκληρο τον διευρυμένο Δήμο, που πήραν το δρόμο τους!
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ φτάνουν πια τα επικοινωνιακά τερτίπια – γιατί περί αυτού πρόκειται – στα οποία βέβαια μας έχουν συνηθίσει οι επικεφαλείς του διευρυμένου Δήμου. Τα προβλήματα είναι υπαρκτά και καθημερινά διογκούμενα. Τα ερωτήματα του Βελβεντού για τους πόρους που του αναλογούν και τη διαχείρισή τους από τους υπεύθυνους επίσης υπαρκτά και αμείλικτα. Γιατί εμείς εδώ έργα δεν βλέπουμε παρά μόνο ελλείψεις, προκλήσεις και εκμετάλλευση όλων όσων το Βελβεντό είχε καταφέρει και είχε αποκτήσει. Η στιγμή βέβαια που η κοινωνία του Βελβεντού θα ζητήσει πειστικές απαντήσεις είναι κοντά. Μια κοινωνία που κρίνει και κυρίως δεν αποπροσανατολίζεται από τον κυριότερο στόχο της που είναι η διεκδίκηση της επανασύστασης του Δήμου Βελβεντού.

Το Δ.Σ. της «ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΟΥ ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ»

Σάββατο, 24 Δεκεμβρίου 2011

Χορωδία του Μορφωτικού Ομίλου Βελβεντού

"Καλήν εσπέραν άρχοντες
κι αν είναι ορισμός σας..."
Κάλαντα από τη χορωδία του Μορφωτικού Ομίλου Βελβεντού,από την χριστουγεννιάτικη εκδήλωση.Σε κάθε της παρουσίαση η χορωδία εμφανίζεται και συνεχώς καλύτερη.Συγχαρητήρια στα μέλη της,καθώς και στη δασκάλα τους.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

Παρασκευή, 23 Δεκεμβρίου 2011

Χιόνι στο Βελβεντό

Χιονίζει!
Το δεντράκι της αυλής στα λευκά!






Κάναμε και τον χιονάνθρωπο!!!
Να ευχηθούμε σε όλους τους φίλους και τις φίλες,μέχρι να λιώσει,να έχει ο καθένας ό,τι ποθεί!
ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!

Τετάρτη, 21 Δεκεμβρίου 2011

Κλάσμα



Ένα ωραίο από το βιβλίο Μαθηματικών της ΣΤ΄Τάξης!!!
Ο συγγραφέας Λέων Τολστόι έγραψε:
«Ο άνθρωπος μοιάζει με κλάσμα, του οποίου αριθμητής είναι αυτό που είναι πραγματικά και παρονομαστής είναι εκείνο που νομίζει πως είναι. Όσο μεγαλύτερος είναι ο παρονομαστής τόσο μικρότερο είναι το κλάσμα.»
Τι εννοούσε;

Σάββατο, 17 Δεκεμβρίου 2011

Σχολείο γεμάτο μουσικές







Το σχολείο μας γέμισε μουσικές με την επίσκεψη τριών οργανοπαιχτών, που ήρθαν για να γνωρίσουν στα παιδιά τα μουσικά όργανα και τους ήχους τους. Έτσι τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να ακούσουν φλογέρα, σαξόφωνο, τύμπανο, φυσαρμόνικα, μπουζούκι, γκάιντα και κλαρίνο. Να μάθουν για τα μουσικά όργανα, αλλά ταυτόχρονα να τραγουδήσουν και να χορέψουν. Ξεχωριστή και ευχάριστη μέρα για τους μικρούς μαθητές μας, αλλά ταυτόχρονα και μια πολύ καλή μουσική εμπειρία.
Να ευχαριστήσουμε θερμά τους τρεις μουσικούς μας, που με μεγάλη χαρά δέχτηκαν την πρόταση και επισκέφτηκαν το σχολείο μας.

--------------------------
Βίντεο από την εκδήλωση, με πολύ μουσική.

Παρασκευή, 16 Δεκεμβρίου 2011

Ήρθανε βιβλία...



Ήρθανε βιβλία...ήρθανε βιβλία!!!

Νωρίς...νωρίς...και καλή χρονιά!!!

Πέμπτη, 15 Δεκεμβρίου 2011

Μορφωτικός Όμιλος Βελβεντού-ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ



ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΟΜΙΛΟΥ
(ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ)
Το Σάββατο 17 Δεκεμβρίου, Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση Παιδικής Χορωδίας και Χορωδία ενηλίκων στις 7.30 το βράδυ.
Την Κυριακή 18 Δεκεμβρίου, Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση Παιδικών Χορευτικών στις 11.00 το πρωί.
Την Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου, Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση Ωδείου στις 8.00 το βράδυ.
Την Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου, Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση Χορευτικού τμήματος ενηλίκων στις 8.00 το βράδυ.
Όλες οι εκδηλώσεις θα πραγματοποιηθούν στο Πνευματικό Κέντρο Βελβεντού.

Τετάρτη, 14 Δεκεμβρίου 2011

Η αγάπη δεν έχει περικοπες....




Πηγή-http://amprakatampra.blogspot.com
Η αγάπη δεν έχει περικοπες....

Η σχολική χρονιά φέτος ξεκίνησε δύσκολα....Όμως τα καταφέραμε...Τα μαθήματα προχωράνε κανονικά και χωρίς τα βιβλία...Περισσότερη δουλειά για μένα, περισσότερη σπατάλη χαρτιού αλλά όλα βαίνουν καλώς...
3 παιδιά από την τάξη μου έφυγαν φέτος...Δε τα γνωρισα....Εφυγαν χωρίς καν να ενημερώσουν το σχολείο...Οι γονείς τους δεν είχα πλέον δουλειά και έφυγαν...Τα 2 γύρισαν στη χώρα τους , το ένα έφυγε για άλλη πόλη της Ελλάδας....
Τα πράγματα έχουν ζορίσει φέτος...Για όλους. Στο γραφείο δεν είμαστε όπως άλλες χρονιές....Αγχος , αβεβαιότητα, ανασφάλεια...
Κάποιες φορές αγχώνομαι, αλλες φορές με πιάνει και λέω "ας το πάρει η τράπεζα το σπίτι, δε θα πεθάνουμε κιόλας" Ας το παρει να πληρώνει και το χαράτσι της ΔΕΗ, ας πληρώνει και τα κοινόχρηστα...Τι να κανεις;;; Αφου αυτοι εκεί πάνω ζουν εκτός πραγματικοτητας;
Στο σχολείο λοιπόν ......
Πριν 2 χρόνια είχα γράψει γιατί είναι όμορφο να είσαι δασκάλα ....Τίποτα δεν έχει αλλάξει απο τότε...Ή μάλλον εχουν προστεθεί κάποιοι λόγοι παραπάνω....Επειδή λοιπόν τα παιδιά και η αγάπη τους είναι το μόνο που μου δίνει δύναμη να συνεχίζω και έτσι γιατί το διάβαζα πριν και ήθελα να το μοιραστώ ξανά μαζί σας γράφω ξανά κάποια απο αυτά εδώ προσθέτοντας κι αλλους λόγους....

-------------------Είμαι δασκάλα και ειναι όμορφο
...να έρχονται οι παλιοί σου μαθητές να σε αγκαλιάζουν ,να σε φιλάνε, να σου λένε πως σε αγαπάνε και θέλουν να τους κάνεις μάθημα πάλι..
...Να έρχονται σε σενα να τους ανοιγεις το μπουκαλάκι το νερό γιατί η κυρία όλα τα μπορεί....
Να τους μαθαίνεις να δένουν τα κορδόνια τους
Να ακους καθε πρωί "κυρία είσαι πολύ όμορφη" ενώ εσυ νιώθεις χάλια.
Να καταλαβαίνουν το καινουριο άρωμα σου και το καινουριο lip gloss.
Nα κόβεις απλά τις άκρες απο τα μαλλιά σου και όλα να ναι "μεγιές κυρία" ενω κανεις αλλος δεν το είχε παρατηρήσει.
Να θέλουν να παντρευτείς πιο πολύ και απο οσο θελει η μαμα σου.
Να θέλουν να κάτσουν όλα κοντά στην έδρα.
Οταν παίζετε μαζί να θέλουν να σου κρατούν το χέρι στον κύκλο.
Να σε κοιτάνε με ορθάνοιχτα μάτια να δείχνεις που είναι η Ικαρία που πήρε το όνομα της απο τον Ικαρο.
Να σου δίνουν μια αγκαλιά ενώ τους διορθώνεις το γραπτό.
Να κλαίνε και να βρισκουν καταφύγιο στην αγκαλιά σου.
Να χτυπάνε το διάλειμμα και να θέλουν μόνο εσένα να τους καθαρίζεις την πληγή.
Να έχετε σχολάσει στις 1.15 και στις 1.20 να σε βλεπουν στο δρόμο και να σε χαιρετάνε...Και στις 1.22 και στις 1.25.
Να ζωγραφίζουν και στο τέλος ολες οι ζωγραφιές να ναι για σενα και με αφιέρωση.
Να μαθαίνουν όλα τη διαίρεση και να ξερεις πως τα βοήθησες εσύ.
Οταν κάτι σε απασχολεί να το καταλαβαινουν και να σου λένε "τι έχεις κυρία;"
Να σε καλούν στα πάρτυ τους.
Να ετοιμάζουν πάρτυ εκπληξη για τα γενέθλια σου
Να θέλει ένας μαθητής σου να σε παντρευτεί και να το ανακοινώνει παντού
Να παίρνεις πολλές ευχές απο μια γιαγιά για ό,τι κανεις για το εγγόνι της.
Να χαίρονται που πλησιάζει η γιορτή σου.
Να τα μαλώνεις και να σε αγαπάνε
Να τα μαλώνεις και πάλι να εισαι η καλυτερότερη δασκάλα.
Να θυμουνται να πετάνε τα άχρηστα-χρησιμα στην ανακύκλωση.
Να παίζουν το διάλειμμα όλα μαζί αγαπημένα.
Να είσαι στην αυλή να κρυωνεις και να σου φερνει ενα μικρο το μπουφαν του "παρτο κυρία εγω δεν κρυώνω γιατι τρέχω"
Να σου λένε οι γονεις "ευχαριστω"
Nα σε λένε κατα λάθος μαμά
Να σου λένε τα μυστικά τους.
Να θέλουν να σου πάνε την τσάντα στο γραφείο για να μην κουράζεσαι.
Να σου φτιάχνουν πάνω στην έδρα τα βιβλια της ημέρας.
Να σου προσφέρουν κάτι απο το φαγητό τους.
Να "σκοτώνονται" για το ποιος θα σου δανείσει το ψαλιδάκι του
Να σου λένε πως σ αγαπουν πολυυυυυυυ...
Να σου λένε πως σε αγαπούν οπως τη μαμα τους.
Να γράφουν πως απο ολο τον κοσμο εχουν εμπιστοσύνη στους γονεις τους και στην δασκάλα τους...
Να σου λένε πως όταν μεγαλώσουν θέλουν να γίνουν δάσκαλοι και δασκάλες
Να σε αγκαλιάζουν τόσο σφιχτά που δεν μπορείς να αναπνεύσεις....
Να λάμπουν απο χαρά όταν παίζεις μαζί τους στην αυλή....
Να τρώτε μαζί υγεινό πρωινό στην τάξη
Να φτιαχνετε μαζί κουλουράκια ....
Να σου λενε τι ονειρο είδαν χθες....
Να ρωτάνε τι γνώμη σου για το τι δωρο θα παρουν στο συμμαθητη τους που εχει γενεθλια
Να σταματά ενα παιδι να βλεπει την Παττυ επειδή του είπες πως εσυ δε το βλεπεις και δεν ειναι καταλληλο για την ηλικα τους
Να το πειθεις να παει οφθαλμιατρο και η μαμα να ρωτά "μα τι της ειπεςςς;;;"
---------------
Είναι τόσα πολλά, είναι τόσες πολλές οι στιγμές που θα μπορούσα να γράφω για ώρα....
Το πιο ομορφο ειναι πως όλα αυτα τα ζω με καθε ταξη που εχω παρει....Σκεφτόμουν πριν πως εχω γνωρισει 135 παιδιά στα 9 χρονια που δουλευω...Και εχω κουτιά ολοκληρα με ζωγραφιές, γράμματα, κάρτες....που πολλές φορές με πιάνει και τα ανοίγω και διαβάζω και θυμάμαι....
Τα πρωτα μου παιδακια εδω στην πολη μου πανε τωρα Α Λυκειου...Πόσο γέμιζω απο χαρά οταν με χαιρετάνε, με ρωτάνε τι κάνω, σε ποιο σχολείο είμαι...(.Σε 2 χρονια με βλεπω και εμενα να περιμένω ξανά με αγωνία τα αποτελεσματα των πανελλαδικών....)
Αυτά ειναι στην τελική που αξίζουν στη δουλειά μας...Σε καμια δουλειά πιστευω δεν παιρνεις τόση πολυ αγάπη....δε δενεσαι τόσο πολύ!
Και οσο και αν μας κοβουν τα επιδοματα την αγαπη των παιδιων δεν μπορουν να την κοψουν....Και ειναι ενα συναισθημα που εσεις εκει πανω που μας εχετε κανει ανω κατω τη ζωη δεν μπορειτε να το νιωσετε....Τα παιδια σε αγαπανε χωρις ανταλλαγματα...Το μονο που θελουν ειναι αγαπη και ασφαλεια...Και την αγαπη δεν μπορεις να την αγορασετε με τον βουλευτικο σας μισθο...
Οσο και μου κοψετε το μισθό, οσο και αν απαξιωνετε τη δουλεια μου, εγώ παντα θα εχω γεματη αγκαλιά, πολυχρωμες ζωγραφιές για να γεμίζω το δικο σας γκρίζο ....

Δευτέρα, 12 Δεκεμβρίου 2011

Καλλικράτης και Ορεινές Περιοχές: Αναζητώντας νέους δρόμους ανάπτυξης



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή, 2 Δεκεμβρίου 2011 στην κατάμεστη αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου Βελβεντού εκδήλωση – ημερίδα με θέμα:
"Καλλικράτης και Ορεινές Περιοχές: Αναζητώντας νέους δρόμους ανάπτυξης"
Την εκδήλωση διοργάνωσε η Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία & Μ.Κ.Ο. «Κοινωνία Των Πολιτών Του Βελβεντού» με κύριο ομιλητή τον καθηγητή του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, Δημήτρη Καλιαμπάκο, συντονιστή του μεταπτυχιακού προγράμματος "Περιβάλλον και Ανάπτυξη των Ορεινών Περιοχών" και μέλος της επιστημονικής επιτροπής του «Μετσόβιου Κέντρου Διεπιστημονικής Έρευνας (ΜΕ.Κ.Δ.Ε.) του Ε.Μ.Π. για την προστασία και ανάπτυξη του ορεινού περιβάλλοντος και των τοπικών ευρωπαϊκών πολιτισμών».
Την εκδήλωση άνοιξε ο πρόεδρος της «Κοινωνίας Των Πολιτών Του Βελβεντού», Μανώλης Στεργίου, παρουσιάζοντας την ταυτότητα της περιοχής του Βελβεντού, ενώ στη συνέχεια το λόγο πήρε ο κ. Καλιαμπάκος.
Η ομιλία του επικεντρώθηκε σε δύο θεματικές ενότητες: στις επιπτώσεις της διοικητικής μεταρρύθμισης του «Καλλικράτη» στις ορεινές περιοχές και στην παρουσίαση του μεταπτυχιακού προγράμματος "Περιβάλλον και Ανάπτυξη των Ορεινών Περιοχών" του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, που εδρεύει στο Μέτσοβο.
Στην πρώτη ενότητα έγινε εκτενής αναφορά στην ταυτότητα των ορεινών περιοχών, στη διαχρονική τους εξέλιξή και στο πως τα διάφορα ιστορικά γεγονότα συντέλεσαν στην ανάπτυξή αλλά και στην παρακμή τους. Αναλύθηκε πως ο πρόχειρος σχεδιασμός του «Καλλικράτη» μετέτρεψε την Ελλάδα (την τρίτη σε ορεινότητα χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης) σε πεδινή χώρα, εξαφανίζοντας τα ορεινά από το χάρτη αλλά και οδηγώντας σε μαρασμό και εντέλει σε αφανισμό την ελληνική ύπαιθρο, αφού δε λαμβάνει καμία μέριμνα για τις ειδικές συνθήκες των περιοχών αυτών. Αντίθετα επιδιώκει στοχευμένα την κατάργηση της ταυτότητας των παραπάνω περιοχών και των κατοίκων τους και την αφομοίωσή τους από τις αστικές περιοχές, τοποθετώντας στο χρονοντούλαπο ένα σημαντικό κομμάτι της ιστορίας της Ελλάδας.
Στη δεύτερη ενότητα αναπτύχθηκε η προσπάθεια συμβολής του Ε.Μ.Π. στην ανάπτυξη των ορεινών περιοχών και ιδιαίτερα μέσα από τις δράσεις και τις πρωτοβουλίες του ειδικού μεταπτυχιακού του προγράμματος. Ακολούθησε συζήτηση με τους κατοίκους της περιοχής και τους επισκέπτες που συμμετείχαν στην ημερίδα.
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την αμοιβαία υπόσχεση μεταξύ της Επιστημονικής Ομάδας του Μετσόβιου Πολυτεχνείου και της «Κοινωνίας των Πολιτών του Βελβεντού» ότι στο άμεσο μέλλον θα αναλυθεί το ζήτημα των προβλημάτων στο σχεδιασμό της διοικητικής μεταρρύθμισης του «Καλλικράτη» και των επιδράσεων της στο Βελβεντό και θα παρουσιαστούν τρόποι και προτάσεις, με τις οποίες το ερευνητικό δυναμικό του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, μπορεί να συμβάλλει τόσο στην προσπάθεια επαναφοράς της διοικητικής αυτοτέλειας του Βελβεντού όσο και στην έρευνα σε σχέση με τις νέες αναπτυξιακές δυνατότητες της περιοχής.

ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ «ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΟΥ ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ»

Κυριακή, 11 Δεκεμβρίου 2011

Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας-«Τα βιβλία των Χριστουγέννων»

Σχέδιο εργασίας:
«Τα βιβλία των Χριστουγέννων»
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Τα Χριστούγεννα είναι η αγαπημένη γιορτή των μικρών παιδιών.Έτσι,ήταν φυσικό,μόλις άρχισαν να στολίζονται οι βιτρίνες και τα σπίτια για τις γιορτές,να ασχοληθούμε κι εμείς με ένα θέμα που είχε ιδιαίτερα το ενδιαφέρον των παιδιών.Εκτός όμως από ζωγραφιές και κατασκευές που γίνονται τις μέρες αυτές,σκεφτήκαμε να βρούμε και βιβλία σχετικά με τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά και να ασχοληθούμε με αυτά στην τάξη.Έτσι τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με το καλό βιβλίο και τους συγγραφείς τους.

-Κριτήρια επιλογής θέματος:
α.Ερχομός Χριστουγέννων.
β.Ενδιαφέρον και προτιμήσεις των μαθητών.
γ.Οικείο και προσιτό στα παιδιά.

-Στόχοι προγράμματος:
α.Αναζήτηση βιβλίων.
β.Γνωριμία με εξωσχολικά βιβλία.
γ.Παρουσίαση – Αφήγηση ιστοριών.
δ.Ακρόαση-Διάλογος.

-Τρόπος εργασίας:
α.Ατομική(αναζήτηση βιβλίου)
β.Ατομική εργασία στην τάξη.
γ.Ομαδική εργασία στην τάξη.

-Χρόνος :
Δεκέμβριος 3 ώρες τη βδομάδα
-----------------------------
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

1Γλώσσα
-Ανάγνωση τίτλων.
-Ανάγνωση βιβλίων.
-Ανάλυση-Διάλογος.
-Παραγωγή γραπτού λόγου.
-Ποίηση Χριστουγέννων.

2.Μαθηματικά:
-Αρίθμηση βιβλίων.
-Η ιστορία των Χριστουγέννων-Αρίθμηση.

3.Γεωγραφία:
-Μέρη του κόσμου.
-Κλίμα σε περιοχές που πέρασε ο Άγιος Βασίλης.

4.Τεχνικά:
-Ζωγραφική.
-Κατασκευές.
-Κατασκευή ημερολογίου.
-Κατασκευή βιβλίου.
5.Μουσική:
-Χριστουγεννιάτικα τραγούδια από βιβλία που έφεραν τα παιδιά.

6.Εμείς και ο κόσμος:
-Μήνες του χρόνου-Μέρες της εβδομάδας.(Κατασκευή ημερολογίου).
-Έθιμα Χριστουγέννων-Πρωτοχρονιάς.

7.Θρησκευτικά:
-Η ιστορία των Xριστουγέννων.
-Ο Άγιος Βασίλης.

8.Γυμναστική:
Χωρισμός σε ομάδες-Παιχνίδι με βιβλία και μπάλα.
------------------------------
Δραστηριότητες

-Αναζήτηση βιβλίων(σπίτι-βιβλιοθήκη), ένα για κάθε παιδί.
-Συγκέντρωση βιβλίων.
-Αφίσα με εξώφυλλα βιβλίων.
-Καταγραφή τίτλων σε χαρτόνι-Αρίθμηση.
-Αυτοκόλλητο με αριθμό σε κάθε βιβλίο.
-Ανάγνωση τίτλων-συγγραφέων από δάσκαλο και παιδιά.
-Γραφή τίτλων σε χαρτονάκι από παιδιά.
-Ανάγνωση βιβλίων-Συζήτηση.(ιστορίες Xριστουγέννων-παραμύθια-Γέννηση-Άγιος Βασίλης)
-Σταυρόλεξα-Ακροστοιχίδες σχετικές με τα Χριστούγεννα.
-Αρίθμηση εικόνων της «ιστορίας των Χριστουγέννων»-Mαθαίνουμε τους αριθμούς από το 1 ως το 10.
-Μαθαίνουμε για τις διάφορες χώρες που περνάει ο Άγιος Βασίλης.Κλίμα στις χώρες αυτές.(Από το βιβλίο :Χριστουγεν-
νιάτικα γράμματα από το Φετιξ.)
-Ζωγραφική σε μεγάλο χαρτί μέτρου.Κάθε παιδί μια εικόνα από το βιβλίο του.Ανάρτηση μέσα στην τάξη.
-Ποιήματα Χριστουγέννων-Τραγούδια.
-Ήθη και έθιμα των χριστουγέννων από βιβλία που έφεραν τα παιδιά.Τοπικά ήθη και έθιμα από καλεσμένο ηλικιωμένο .
-Κατασκευές από βιβλία που έφεραν τα παιδιά.
-Κατασκευή ημερολογίου.-Συζήτηση για μήνες του χρόνου και
μέρες της εβδομάδας.
-Χωρισμός σε δυο ομάδες-Στήνουμε τα βιβλία όρθια-Ποια ομάδα θα ρίξει τα περισσότερα βιβλία με μπάλα από μια απόσταση.
-Συγκέντρωση μικρών ιστοριών,ποιημάτων,παραμυθιών,
κατασκευών,εικόνων,εθίμων, σταυρόλεξων .Φωτοτυ-
πία των κειμένων αυτών.Χρωματιστό εξώφυλλο.Δημιουργία
ενός μικρού βιβλίου που μοιράζεται σε όλους τους μαθητές.

























Τετάρτη, 7 Δεκεμβρίου 2011

ΗΜΕΡΙΔΑ-«Αποδεχόμαστε τη διαφορετικότητα…ξεπερνάμε την κοινωνική αναπηρία!!!»



ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ - ΗΜΕΡΙΔΑΣ
«Αποδεχόμαστε τη διαφορετικότητα…
ξεπερνάμε την κοινωνική αναπηρία!!!»
Πέμπτη, 08 Δεκεμβρίου 2011
Πνευματικό Κέντρο Βελβεντού

Διοργάνωση:
ΜΟΝΑΔΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΜΕΡΙΜΝΑΣ ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ-
ΑΡΣΙΣ-ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΟΖΑΝΗΣ
Σε συνεργασία με την:
ΚΙΝΗΣΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Αποδεχόμαστε τη διαφορετικότητα…
Ξεπερνάμε την κοινωνική αναπηρία!!!

Η Μονάδα Κοινωνικής Μέριμνας Βελβεντού και η ΑΡΣΙΣ-ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΟΖΑΝΗΣ, με τη συνεργασία της Κίνησης Γυναικών Βελβεντού, στο πλαίσιο της Εθνικής Ημέρας Αναπηρίας διοργανώνουν την Πέμπτη 08 Δεκεμβρίου 2011 και ώρα 05:30 το απόγευμα, στο Πνευματικό Κέντρο Βελβεντού, την εκδήλωση-ημερίδα: «Αποδεχόμαστε τη διαφορετικότητα…Ξεπερνάμε την κοινωνική αναπηρία!!!».
Στόχος της ημερίδας είναι να απευθυνθεί στο ευρύ κοινό και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης δίνοντας έμφαση σε θέματα ισότητας και διαφορετικότητας, εμπνέοντας για κοινό αγώνα κατά των διακρίσεων και ενθαρρύνοντας τα άτομα να αμφισβητήσουν τις ίδιες τους τις απόψεις και προκαταλήψεις.
Πόσο προκατειλημμένοι είμαστε απέναντι στον συνάνθρωπό μας; Με άτομα που τυχαίνει να έχουν άλλο χρώμα, να προέρχονται από μια άλλη χώρα, να ασπάζονται μια άλλη θρησκεία, να έχουν διαφορετικά ήθη και έθιμα, ή να παρουσιάζουν μια σωματική διαφορετικότητα; Πόσο έχουμε περιχαρακωθεί και οι ίδιοι πίσω από έναν εγωκεντρισμό; Σε ποιο βαθμό έχουμε προσδιορίσει την κοινωνική μας θέση, με βάση την καταναλωτική μας δύναμη; Τι συμβαίνει σήμερα; Η κρίση είναι απειλή ή ευκαιρία για την κοινωνική μας αναπηρία; Είναι κάποια από τα ερωτήματα που θα απασχολήσουν τους ομιλητές της ημερίδας.
Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά στην εκδήλωση μπορείτε να επικοινωνείτε με τα τηλέφωνα της Μονάδας Κοινωνικής Μέριμνας Βελβεντού: 2464031972 και της ΑΡΣΙΣ-ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΟΖΑΝΗΣ: 2461049799.
---------------
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ - ΗΜΕΡΙΔΑΣ
ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
17:30-19:00 Προβολή της ταινίας, για παιδιά: «Azur & Asmar»
Ένα παραμύθι κινουμένων σχεδίων με υπέροχα χρώματα, μουσικές και ένα απλό μήνυμα: μαζί μπορούμε καλύτερα! Να ψάξουμε, ο καθένας να βρει την νεράιδα του γείτονά του, να ψάξουμε να βρούμε τι μας ενώνει και όχι τι μας χωρίζει. Μόνο τότε ο κόσμος μας θα γίνει πιο όμορφος.
19:00-19:30 Συζήτηση με τα παιδιά για τα μηνύματα της ταινίας

ΟΜΙΛΙΕΣ ΗΜΕΡΙΔΑΣ
19:30-19:45 Άνοιγμα της ημερίδας. Παρουσίαση Προγράμματος
Αργύρης Τέτος, Κοινωνικός Λειτουργός
Μονάδα Κοινωνικής Μέριμνας Βελβεντού
Δημήτρης Λεούδης, Κοινωνιολόγος
ΑΡΣΙΣ-ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΟΖΑΝΗΣ
ΣΥΝΕΔΡΙΑ 1η
«Στερεότυπα-Προκαταλήψεις-Ρατσισμός»
19:45-20:00 «Μιλώντας για διαφορετικότητα»
Στέλλα Βαρδάκα, Ψυχολόγος
ΑΡΣΙΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΟΖΑΝΗΣ
20:00-20:15 «Δουλεύοντας με τη διαφορετικότητα των Ρομά»
Δημήτρης Ζανδές, Φιλόλογος
Ευαγγελία Κάγλατζη, Κοινωνική Λειτουργός Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης: Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Τσιγγανοπαίδων
Ερωτήσεις-Τοποθετήσεις κοινού
ΣΥΝΕΔΡΙΑ 2η
«Βιώνοντας την Αναπηρία»
20:15-20:30 «Εγώ, εσύ και ο άλλος»
Μιχάλης Μίγγος
Σύλλογος Ατόμων με Αναπηρία Περιφερειακής Ενότητας Κοζάνης, Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας
20:30-20:45 «Ο ρόλος της λογοθεραπείας στην αντιμετώπιση της διαφορετικότητας»
Τριανταφυλλιά Τσιαπανίκα, Λογοθεραπεύτρια
20:45-21:00 «Η οικονομική κρίση ως αιτία και συνέπεια της κοινωνικής αναπηρίας»
Αργύρης Τέτος, Κοινωνικός Λειτουργός
Μονάδα Κοινωνικής Μέριμνας Βελβεντού
Ερωτήσεις-Τοποθετήσεις κοινού

ΜΟΥΣΙΚΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ
21:00-21:30 Κλείσιμο της εκδήλωσης με μουσικό αφιέρωμα της Χορωδίας του Μορφωτικού Συλλόγου Βελβεντού
----------------
Λίγα λόγια για την ΑΡΣΙΣ στην Κοζάνη…
Η ΑΡΣΙΣ-ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΟΖΑΝΗΣ είναι εθελοντική, ανεξάρτητη, Μη Κυβερνητική Οργάνωση, η οποία από το 2007 οργανώνει παρεμβάσεις, υπηρεσίες και προγράμματα για την υποστήριξη των νέων που μειονεκτούν κοινωνικά, την προάσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και την ενδυνάμωση των ευπαθών κοινωνικά ομάδων. Στόχος της είναι η κάλυψη του κενού στην πρόληψη αλλά και στην αντιμετώπιση των φαινομένων του κοινωνικού αποκλεισμού, που ο σύγχρονος τρόπος ζωής έχει επιφέρει, ενισχύοντας, παράλληλα, τη φωνή και τη δράση των ενεργών πολιτών, μέσα από την ανάπτυξη και την προώθηση του εθελοντισμού σε τοπικό επίπεδο.
Οι δράσεις της ΑΡΣΙΣ στην Κοζάνη, πλαισιώνονται, σήμερα, από 70 εθελοντές και στοχεύουν στην υποστήριξη:
• της σχολικής φοίτησης,
• της προστασίας του παιδιού,
• των γυναικών,
• των μεταναστών,
• των θυμάτων κακοποίησης και
• όσων συμπολιτών μας απειλούνται ή ζουν σε συνθήκες κοινωνικού αποκλεισμού και φτώχειας.

Όποιος θέλει να ενημερωθεί περαιτέρω για τις δράσεις της ΑΡΣΙΣ-ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΟΖΑΝΗΣ, αλλά και για τους τρόπους δικής του συμμετοχής και υποστήριξης της προσπάθειας μπορεί να επικοινωνεί: με το Γραφείο της ΑΡΣΙΣ, οδός Αμύντα 4, στο τηλέφωνο 24610 49799, στο e-mail: infokoz@arsis.gr, ή μέσω της σελίδας www.facebook.com/ΑΡΣΙΣ-ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΟΖΑΝΗΣ.

Τρίτη, 6 Δεκεμβρίου 2011

Η ταινία "Μη θολώνεις τα νερά" του Δημ.Σχολ.Βελβεντού στο Φεστιβάλ



Το 14ο Φεστιβάλ Ολυμπίας και η 11η Camera Zizanio είναι εδώ!
Πύργος, 2-10 Δεκεμβρίου 2011
Μαζί, για 2η συνεχόμενη χρονιά και το Δημοτικό Σχολείο Βελβετού Κοζάνης με την ταινία "Μη θολώνεις τα νερά".Η περσινή μας ταινία "Όλοι μαζί μπορούμε -Πάρε το μήνυμα" διακρίθηκε με το βραβείο "Ειδικής μνείας".Η ταινία μας φέτος προβλήθηκε το Σάββατο το απόγευμα 3 Δεκεμβρίου και όπως πληροφορηθήκαμε είχε πολύ καλές κριτικές.Θα περιμένουμε τα αποτελέσματα το Σάββατο 10 Δεκεμβρίου.

Το Φεστιβάλ διοργανώνεται κυρίως με την ενίσχυση της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού. Ενισχύεται επίσης και υποστηρίζεται από το Δήμο Πύργου, το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου, το πρόγραμμα MEDIA της Ευρωπαϊκής Ένωσης και την ΕΡΤ. Την καλλιτεχνική ευθύνη της διοργάνωσης έχει το ΝΕΑΝΙΚΟ ΠΛΑΝΟ. Επίσημος χορηγός Επικοινωνίας: ΕΡΤ, ΕΡΑ Δίκτυο, Δεύτερο Πρόγραμμα, Χορηγός επικοινωνίας SevenART.
-----------
camera zizanio 2011
Ελληνικο διαγωνιστικο τμημα
κατηγορια α’ /ταινιες παιδιων εως 12 ετων

27 ταινίες φέτος και μεγάλος συναγωνισμός



• ΜΗΛΑ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ / 10′, 2011 /1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΠΑΓΟΥ
• Το όνειρο που έγινε πραγματικότητα /10′, 2011 /Ε΄ τάξη του 5ου Δημοτικού Σχολείου Ρόδου

• SHORT TALES / 3’17” , 2011 /Κινηματογραφικό εργαστήριο 5ου Δ. Σ. Χολαργού
• ΛΥΠΗΜΕΝΟΣ ΣΚΥΛΟΣ / 3’34”, 2011 /Κινηματογραφικό εργαστήριο 5ου Δ. Σ. Χολαργού
• Ο ΑΜΠΑΛΟΣ /4’47”, 2011 /Κινηματογραφικό εργαστήριο 5ου Δ. Σ. Χολαργού
• ΜΙΑ ΑΝΟΙΞΗ ΕΚΕΙ ΨΗΛΑ ΣΤΟΝ ΥΜΗΤΤΟ /9’13”, 2011 /Κινηματογραφικό εργαστήριο 5ου Δ. Σ. Χολαργού
• Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΗ-ΒΑΣΙΛΗ /1’05”, 2011/εργαστήριο 5ου Δ. Σ. Χολαργού
• ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ. ΜΙΛΑ! /12’45’’, 2011 /132ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών
• ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΙ /6’24”, २०११/ 6 ο Δημοτικό Σχολείο Πρέβεζας
• abe fabe / 4’17”, 2011 / Αρσάκειο Β’ Δημοτικό
• Μικρές μουσικές ιστορίες στην εποχή της κρίσης / 5′, 2011 /112ο Δημ. Σχολείου Αθηνών
• ΣΤΟ ΚΑΣΤΡΟ / 10′, 2011 / 10TH PRIMARY SCHOOL, Μυτιλήνης.
• Ο ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΝΗΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΝΟ ΦΕΓΓΑΡΙ / 6’13”, 2011 /παιδικός σταθμός “ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ”
• Ο ΠΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΒΑΒΕΛ / 9’51”, 2011 /Παιδικός Σταθμός και νηπιαγωγείο Καραμέλα
• Η ιστορία του κοριτσιού / 4′, 2011 / Νηπιαγωγείο Καραμέλα
• ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ / 10′, 2011 / 1ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΧΟΛΑΡΓΟΥ
• ΟΙ ΚΑΡΑΜΕΛΕΣ ΤΩΝ 50 ΕΥΡΩ/ 9′, 2011 / 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΛΥΦΑΔΑΣ
• To καλοκαίρι / 2’23”, 2011 / Ολοήμερο Τμήμα του 1ου Δημοτικού Σχολείου Ξυλοκάστρου
• H κιμωλία / 10′, 2010 / Κινηματογραφική ομάδα «Ταινίες από ξυλομπογιά(ΔΣ Κοσκινού, Ρόδος)
• Η Ελαφίνα του Φεγγαριου /9’34”, 2011 / 3 Δημοτικό Σχολειο Ναυπακτου
• Μη θολώνεις τα νερά / 9′, 2010 / Δημοτικό Σχολείο Βελβεντού Κοζάνης
• Μια μέρα (στο μυαλό) του Bianco /5’45”, 2011 /εργαστήριο δημιουργικής έκφρασης ΦΤΕΡΟ
• Το φυλαχτό / 5′, 2011 / εργαστήριο δημιουργικής έκφρασης ΦΤΕΡΟ
• Η ΚΟΙΛΙΑ / 3′, 2011 / Animasyros
• BALLERINAS & KOUNG FOU / 6′, 2011 / ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΣΥΚΙΑΣ ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΣΥΚΙΑΣ “ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ”
• ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΙΣΟΙ / 3′, 2011/Παμμακάριστος
• ΕΝΑΣ…ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΕΦΙΑΛΤΗΣ! / 7’30’’ , 2009 / 5ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ

--------------

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

Σάββατο, 3 Δεκεμβρίου 2011

Ενημέρωση στο σχολείο μας από Άτομα με Αναπηρία-Μάθημα ζωής




Σκοπός του σχολείου δεν είναι μόνο η μετάδοση γνώσεων, κάτι που γίνεται καθημερινά, αλλά και να ευαισθητοποιήσουμε τα παιδιά και να τους δώσουμε μηνύματα για μια καλύτερη στάση ζωής. Έτσι, ένα διαφορετικό μάθημα έγινε στο Δημοτικό Σχολείο Βελβεντού, την Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου. Ένα μάθημα ζωής.
Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα για τα άτομα με αναπηρία, ήρθαν και μίλησαν στο σχολείο μας μέλη του Συλλόγου ΑμεΑ της Περιφερειακής ενότητας Κοζάνης. Οι δυο παρουσιαστές της τηλεοπτικής εκπομπής «Έλα στη θέση μου», ο Μιχάλης Μήγγος πρόεδρος του Συλλόγου και ο Μάριος Συμεωνίδης, γενικός γραμματέας, καθώς και ο Βασίλης Κούτσιανος αντιπρόεδρος του Συλλόγου, που έχει εκλεγεί και Περιφερειακός Σύμβουλος. Μαζί τους και τρεις γνωστοί μας συμπολίτες μας που βιώνουν το πρόβλημα της αναπηρίας, ο Αργύρης Τέτος, ο Γιώργος Ράπτης και ο Βλάσης Ζουγκαρέλης.
Η παρέα που είχαμε τη μέρα αυτή στο σχολείο, μας μίλησε για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι με αναπηρία, πώς πρέπει να συμπεριφερόμαστε στα άτομα αυτά, ειδικά όταν βρίσκονται στην παιδική ηλικία. Μας διηγήθηκαν τις προσωπικές τους ιστορίες και εμπειρίες. Μας έδειξαν ότι με τη δύναμη της θέλησης μπορούμε να πετύχουμε πολλά πράγματα. Μας δίδαξαν ότι πρέπει να αγωνιζόμαστε στον καθημερινό στίβο της ζωής, παρά τις δυσκολίες που μπορεί να έρθουν στο διάβα της.
Να ευχαριστήσουμε θερμά τους κυρίους, που ανταποκρίθηκαν με μεγάλη προθυμία στην πρόσκλησή μας. Σήμερα κάναμε μια αρχή και ελπίζουμε να ξανασυναντηθούμε, για να μας διδάξουν και πάλι τη δύναμη της θέλησης και του αγώνα.
Να τους ευχηθούμε να είναι πάντα καλά και να αντιμετωπίζουν με αισιοδοξία τη ζωή.

------------

Βίντεο από την εκδήλωση